Drömläge

 
 
 
 
Ibland har man ju bara tur. Just nu har jag ett drömläge. Jag läser en bok som fångar mig, som jag längtar tillbaka till, som jag vet kommer att leva kvar i mig efter det att jag läst ut den. Vissa böcker gör ju det. Det är bara att gilla läget, vilket jag gör - drömläge!
 
 
#1 - - nadien:

Tony Håkansson har givit ut boktitlar som heter:
Trofé, bilder i stillsamhet.
Minnesbilder från Papua Nya Guinea.
Grisboken.
En erotisk resa med Petter Nicklas.
Hur att avliva hästar

Trofé handlar om ordet Trofé förutom 180 fina fotografier på temat Trofé.
Grisboken handlar om vildsvin Jorden runt, om olika typer av kajkt och förvaltning av vildsvin, boken är rikt illustrerad med bilder.
Minnesbilder från Papua Nya Guinea handlar om fotografier från Papua Nya Guinea med personliga texter.
Hur att avliva hästar handlar om olika värderingar och illustrerar hur man i ett land avlivar hästar på särskilt vis, rikt illustrerad med unika bilder.
En erotisk resa med Petter Nicklas handlar om hur en singel man upplever erotiska händelser Jorden runt, en slags självbiografi.

Svar: Tack för tipsen.
Dhana


Liknande inlägg

Till top