En kort uppehåll

 
 
 
Illamående, yrslig, värk i magen. Inte roligt, men det kommer en gång varje månad, så då fattar ni säkert vad jag menar. Jag klagar inte, konstaterar bara fakta. Har legat i soffan och sett film och det blev jag helt slut av, samt illamående så jag tror jag ska kräkas. Ska gå och lägga mig och vila. Det blir inget bloggande under några dagar, men jag ska försöka läsa lite i alla fall.
 
Men jag hoppas att ni fortsätter att läsa min och andras bokbloggar, samt en massa böcker - och njuta av sommaren! 
 
 
#1 - - Silja:

Oj så jobbigt det kan va för en del :/ Läsa är så mysigt! Sova är bra när man mår dåligt oxå ju, med kanske lite musik.

Svar: Det var jobbigt fram tills dess jag fick barn, sen blev det bättre, men nu är det sämre. Inte så mycket att göra nåt åt....
Dhana

#2 - - N:

Hoppas det blir bra snabbt :)

Svar: Tack!
Dhana


Liknande inlägg

Till top