Biblioteket - en besvikelse

 
 
 
 
 
Jag for till biblioteket för att hitta böcker om Mogulriket. Jag visste att det fanns en hel del inom området, visserligen främst på engelska, men ändå. Fast inte på Stadsbiblioteket inte! (Dessutom har dom gjort om. Hela övervåningen är numer barn- och ungdomsavdelning, medan skön- och facklitteratur får samsas om utrymmet på nedervåningen. Historialitteraturen är numera bara några hyllrader. Sista gången jag far dit kan jag då bara säga!) Ska fara till högskolebiblioteket när de öppnar igen i augusti, de borde ha tycker jag. I alla fall blev jag lite irriterad - inte så lite heller! - så jag for till Akademibokhandeln och köpte en bok jag visste att dom hade. På www.bokborsen.se  vet jag att det finns. Kanske köper där, för helt nytt har jag inte råd med.
 
Om nån av er vet om litteratur om  Mogulriket, så får ni gärna tipsa mig!
#1 - - Pia:

Vad irriterande ändå, jag förstår dig!

Svar: Ja, det är irriterande. Men inte så mycket att göra åt.
Dhana


Liknande inlägg

Till top