Förfrågningar mottages tacksamt!

 
 
 
Får då och då förfrågningar från författare om jag vill läsa och recensera deras böcker på min blogg, vilket jag gärna gör. Jag är dock börjat bli noga med att påpeka att enbart det faktum att de skickar böckerna till mig och att jag läser dom, inte automatiskt genererar en positiv recension - bara för att undvika missförstånd och felaktiga förhoppningar. 
 
Jag tar gärna emot recensionsexemplar, helst vanliga pappersböcker, men e-böcker kan också gå bra. Jag läser det mesta, dock inte s k  kärleksromaner typ, Nora Roberts. Kriminalromaner, faktaböcker, sci fi och fantasy går bra. Jag läser och recenserar i den turordning jag får böckerna, så även om det dröjer innan just din bok hamnar på bloggen, betyder det inte att den är bortglömd. Jag får även recensionsexemplar från några förlag, så ibland är det fullt upp att läsa. Vilket jag ju inte har något emot!
 
Med andra ord; förfrågningar mottages tacksamt, helst pappersböcker! 
 
 
Allmänt Faktaböcker, action, fantasy, kriminalhistoria, litteratur, läsglädje, sci fi Permalink0

Liknande inlägg

Till top